Tijd voor een update!

Wow. De laatste post op dit blog stamde alweer uit 2014 (!). Het zou bijna lijken dat we niet meer actief zijn. Niets is echter minder waar…Tijd voor een kleine update.

Sinds de laatste blogpost hebben er veel ontwikkelingen plaatsgevonden binnen We Are Media waarover we je graag even bijpraten.

Focus op JijOnline

De focus qua dienstverlening is gedurende deze periode met name gelegd op ons online services label JijOnline. Vanuit JijOnline helpen we ondernemers en MKB+ bedrijven met het behalen van online resultaat. Het klantsegment is in de tussentijd verschoven. Waar we ons in de beginperiode voornamelijk richtten op ZZP-ers, richten we nu onze pijlen vooral op het MKB+segment. En dat blijkt een goede reshift geweest te zijn geweest en zien we terug in een groeiende omzet, toffe projecten en mooie partnerships en samenwerkingen… Trots zijn we op de vrijwel uitsluitend positieve reacties van klanten naar aanleiding van onze WordPress hulp service, webdesign diensten en online partnerships.

Loskoppeling JBC

In de loop van vorig jaar is het trainingslabel JobBootcamp losgekoppeld van WAM. Daarmee heeft er ene kleine “reorganisatie” plaatsgevonden met veranderingen in teams en vennoten. Een en ander bleek een goede keus te zijn geweest voor de focus en verdere groei van beide labels.

Publishing

Naast JijOnline draaien er ook nog steeds meerdere contentplatforms waarop we content publiceren binnen verschillende niches, waaronder:

Bloggen

Triathlon

Reclame & marketing

Lifestyle & Fashion

Ontmoet JOP

JOP-marketingMisschien had je hem hier en daar al zien opduiken op de website van JijOnline: JOP. JOP staat voor “Jouw Online Partner” en is het gezicht van JijOnline. JOP is de verpersoonlijking van de visie waarin we geloven. JOP is een erg nieuwsgierig baasje en vraagt graag door totdat hij doorgedrongen is tot de kern van een wens of probleem. We werken tegenwoordig steeds meer vanuit online partnerships. In deze partnerships denken we actief mee met de klant om een grote impact te kunnen maken en meer resultaat te halen uit het online kanaal. Deze formule slaat goed aan en sluit bovenal goed aan bij de echte behoeften van een klant, maar ook bij wie we zijn en wat we het liefste doen: mee ondernemen.

And onwards!

De komende maanden staan er een aantal gave projecten op de roll die we zeker graag met jullie zullen delen. Houd dus onze social media kanalen en blogs in de gaten voor meer updates. En een note to self – er zal minder tijd zitten tussen deze blog en de volgende t.o.v. dit blog en degene daarvoor.